Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

hangout with my kazen!

ok...saya tak mau tulis banyak2 sebab saya tahu saya nie xpandai menghuraikan ayat...saya nak share pic mase saya kuar-kaur ngan my kazen....best giler2...arap2 taun dpn leh la kuar mcm nie plak ek...ok!takmau la tulis banyak2 sangat...
keep ur smile!

sedang kekenyangan
ehem!knl tak?
sueha ashraf!my lovely sis
tiada motif!
nyum2!ayunyer...
my sweet kazen...k.long ika!
akmal & hani...
aizat & hani..
sweet kazen... ;)
laen kli dh xnk kongsi...katanyer aizat..haha

port yg bgus utk ambil gmbr....

lastly....me & my lovely sis

ok...klau anda prhtikan adk bongsu sy tiada dlm gmbr nie kn...
time nie dye tgh syok tgk citer korea n then kami t'lupa utk m'ajknyer
krn ksian akn drinyer yg khusyuk dgn citer koreanya...hihi...













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...